Nova internetna trgovina mora biti atraktivna in zapomnljiva
Nova internetna trgovina, ki se znajde na spletu, bo težko pritegnila mnogo uporabnikov, če ne bo narejena atraktivno in pravilno. Kaj pomeni »pravilno«, je vprašanje, ki zahteva kompleksen odgovor. Kakšna naj bo, je namreč odvisno tudi ali celo predvsem od ponudnika izdelkov. Od njegovih potreb in okusa. Pa vendar mora biti pri novi spletni trgovini izdelava brezhibna in upoštevati mnoge zakonitosti.
Nova spletna trgovina: izdelava mora biti »pravilna«
Nova internetna trgovina mora upoštevati zakonitosti oblikovanja in postavljanja, ki veljajo tudi za nove običajne spletne strani. Uporabniki jo morajo opaziti, si jo zapomniti, jo razumeti in jo z veseljem obiskovati. Nuditi mora torej odlično uporabniško izkušnjo.
Vse to je tako pri novi spletni trgovini kot pri novi običajni spletni strani nekoliko težje. Tisti, ki se že dolgo pojavljajo na spletu in so imeli čas za raziskave uspešnosti svoje trgovine ali strani, so svojo spletno trgovino (ali stran) namreč zagotovo do neke mere že prilagodili trgu in predvsem svoji ciljni publiki. Nove internetne trgovine pa na tem področju čaka še veliko dela.
Če želimo, da bi bila enako uspešna tudi nova spletna trgovina, izdelava mora torej biti brezhibna in upoštevati vse parametre, ki ustvarijo dobro spletno trgovino.
Nova spletna trgovina: ustvarjanje le-te ima podobne zakonitosti, kot ustvarjanje spletne strani
Ko govorimo o novi spletni trgovini, ustvarjanje le-te poteka podobno, kot ustvarjanje in snovanje nove spletne strani.
Nova internetna trgovina mora biti narejena intuitivno in enostavno voditi uporabnike po tisti poti, ki jo hočejo sami in jih nanjo želimo popeljati tudi mi, kot ponudnik. Mora biti aktualna in točna. Na njej morajo biti torej prave lastnosti izdelkov, prave cene in tako dalje. Kakršno koli odstopanje od tega, bo uporabnike zmedlo in nakupa ne bodo opravili. Kar je še pomembnejše, pa se v spletno trgovino najbrž ne bodo niti vrnili, kar pomeni, da bodo za nas za vedno izgubljeni.
Pri (novi) internetni trgovini tudi velja, da morajo biti opisi izdelkov v njej jasni in atraktivni. Najbolje, da so tudi unikatni in jih ne kopiramo od drugih ponudnikov, tudi če smo le posrednik. Če bo namreč naša nova internetna trgovina samo kopija že obstoječe, se bodo uporabniki najverjetneje raje zatekli tja. Nas pravzaprav verjetno ne bodo niti opazili.
Ko se posvečamo novi spletni trgovini, izdelavi le-te, je zelo pomembno, da so fotografije in videi ravno prav veliki. To pomeni, da so jasni in atraktivni, a se hkrati tudi hitro naložijo. Če bo nalaganje elementov v spletni trgovini počasno, se bodo uporabniki namreč najverjetneje naveličali čakanja in bodo trgovino zapustili.
Uporabniku mora ob obisku naše nove internetne trgovine biti takoj jasno, kaj ponujamo. Ob enem je zelo pomembno tudi, da iz vsebine razumejo, zakaj naj izberejo prav nas, torej, zakaj smo boljši od konkurence.
Ko se lotimo nove spletne trgovine, ustvarjanja le-te, absolutno ne smemo pozabiti niti na vse vidike optimizacije. Za novo internetno trgovino, ki jo uporabniki še ne poznajo, je še toliko pomembnejše, da je optimizirana vsebinsko in tehnično. Pri tehnični optimizaciji je potrebno upoštevati vse parametre, ki jih je potrebno nastaviti v ozadju, da bo stran vidna čim višje v iskalnikih. Pri vsebinski optimizaciji pa se je potrebno osredotočiti predvsem na vsebino.
Glede na to, da v spletni trgovini običajno ni zelo veliko besedila, saj so ta pogosto omejena le na opise izdelkov, je še toliko pomembnejše, da najdemo prave ključne besede in jih v besedilih uporabimo v pravi meri. Vseeno je pomembno, da vsa besedila lepo tečejo in so berljiva ter unikatna. Zelo pomembne so tudi zunanje in notranje povezave. Vse to so vidiki vsebinske optimizacije.
Velika prednost bo, če bomo poskrbeli tudi za lokalno optimizacijo. Ta bo poskrbela, da nas bodo uporabniki lažje našli, ko nas bodo iskali v bližini naše primarne lokacije.
Dobra (nova) internetna trgovina mora upoštevati še druge vidike
Ko postavljamo novo spletno trgovino, izdelava mora upoštevati še mnoge druge vidike, ki pri postavljanju običajnih spletnih strani niso tako pomembni.
Na prvem mestu je, da je nova spletna trgovina, izdelava le-te, narejena tako, da je varna. V njih se pretaka namreč kar nekaj denarja. Če bodo torej uporabniki menili, da njihov denar, kaj šele kreditna kartica, v neki posamezni spletni trgovini nista varna, se za nakup ne bo odločil. Poleg tega se je potrebno zavedati, da pri novi spletni trgovini, ustvarjanje zahteva tudi mnogo več datotek, kot pri običajni spletni strani.
Nova internetna trgovina mora biti vedno aktualna. V njej torej ne sme biti napačnih cen ali izdelkov, ki jih ni več na voljo. Razen, če zraven piše, da niso več na zalogi. Pogosto mora biti oblikovana v več različnih jezikih, sploh če želimo tržišče razširiti izven Slovenije. Nenazadnje so spletne trgovine pogosto povezane tudi z različnimi zunanjimi sistemi, kot, na primer, z računovodskim sistemom ali sistemom za štetje zaloge.
Zaradi tega je nova spletna trgovina, izdelava le-te, veliko obsežnejša in zahtevnejša, kot se zdi na prvi pogled.
Comments by admin